zondag 22 februari 2009

Dé optocht

Carnaval. Tja. k Ben ontzettend geboren boven de rivieren, misschien heb ik er daarom niet zoveel mee. Maar vandaag was dus dé optocht. En we hadden van horen zeggen dat dé optocht hier toch best wel wat voorstelde. Voor boven-de-rivierense begrippen dan.

En dus togen wij vanmiddag, samen met Merel en haar ouders, naar dé optocht. David geheel in stijl, als brandweerman. Hij vond het best spannend en indrukwekkend, zoveel wagens, gek verklede mensen en knetterharde muziek.
Danaë was ook van de partij, oost-indisch doof slapend in haar bugaboo. En, het moet gezegd, het was best een mooie optocht. Misschien volgend jaar maar eens naar een échte optocht kijken?

4 opmerkingen:

Susan zei

Goede foto!

Anoniem zei

Arjan vond de dames op je foto er zo leuk uit zien dat hij zei: ga jij volgend jaar ook in zo'n jurkje??

MaMarije zei

@ Krista: dan moeten we misschien maar samen, hahaha ;-) Maar ehh, verkleden is nooit een hobby geweest van mij *bloos*

Kim zei

Hallo,
Ik zat voor school een foto te zoeken van iemand die in de spiegel kijkt en ik vond het erg grappig dat ik toen deze foto van onze carnavalsgroep op uw blog tegenkwam! Leuk :)
Groeten Kim van de groep: FRISS!