dinsdag 30 juni 2009

En zo kan het ook

En dan komt u nietsvermoedend zijn slaapkamertje binnen.
Want dat doet u voordat u gaat slapen. Even kijken of ze er lekker bij liggen. Niet te warm, niet te koud. Alle knuffels nog onder handbereik.
En dan ziet u...

En dan denkt u: huh? Ik heb toch echt geen plof gehoord?
En dan maakt u natuurlijk gauw een foto. Voordat uw 'm weer terug in zijn bedje legt. Diepslapend. Dat dan weer wel.
Hmm. Misschien was het toch het matras. Want dat stinkt nog steeds behoorlijk.

8 opmerkingen:

Valez zei

Agossie :-)

Dat lukt mij nou nooit, een foto van mijn slapende dochter maken. Ze wordt altijd wakker als de flitser openklapt en als ik dan zo slim ben deze al vast buiten haar kamer open te klappen, dan wordt ze alsnog wakker van de flits. En zonder dan zie je niet zo veel...

prutsen zei

Hij ligt er precies nog comfortabel te slapen ;-)

Floor zei

Hahaha, zo vond ik ooit een kind in bed, diepslapend, met een tennisracket in zijn ene hand en een bal in zijn andere...

° Insoon ° zei

Via via ben hier terecht gekomen. Leuk log!

Ach gut, zie 'm daar nu liggen op de grond... Mijn neefje kruipt niet uit bed, maar ligt wel op de gekste manieren. Meestal overdwars aan het voeteneind ;)

Een zonnige woensdag!
liefs Insoon

Mrs. T. zei

wat een schattige foto.
Ik hoorde ooit dat je een matras nog heel lang moet laten luchten voor gebruik omdat ze dat inspuiten met allerlei zooi als het vervoerd wordt in zeecontainers. Maar of dat waar is???

MaMarije zei

@Valez: t verbaasde ons ook, dat-ie bleef doorslapen!

@prutsen: hihi, inderdaad. Maar een matrasje leek ons toch iets comfortabeler.

@Floor: alvast de wedstrijd even doorgenomen, zeker? Hahaha!

@Insoon: de overdwarse variant hebben wij inderdaad al voorbij zien komen, hihi.

@Toaske: ik kan me er opeens alles bij voorstellen. Maar ja, wegens het mooie weer staat ook de hele dag de ramen open. Hopelijk vervliegt het snel.

Door zei

Wat een koddige foto!

Annelies zei

Hahaha, wat een schattige foto!! Deze pose verwacht ik van Sam ook nog wel, zodra ie in een groter bed ligt (waar we dus nog maar even mee wachten tot ie ook een jaar of 3 is, denk ik.. ;-)