zaterdag 13 juni 2009

Het nieuws van Nederland en andere onzin

OK. U houdt dus niet van Donald Duck.
Want geen reacties.
Of het weer was gewoon te mooi. Van dat u dacht Ja zeg, leuk stukje. Maar nu ga ik in de tuin zitten/boodschappen doen/mijn kinderen hond uitlaten. Dat kan natuurlijk ook.

En dan nu over het nieuws van Nederland. Juist.
Ja. Dus. Dit moet even. Een heuse Bloggers Unite Actie.
En wel hierom.
En dus vind je her en der een protest-log.
En ik doe mee. Want. Ik vind het. Onzin. Een titel van een blogpostje claimen.
Dus zure beller, om met de woorden van mijn zoon te spreken, woorden die hij de laatste tijd nogal vaak herhaalt: ik doe het lekker tóch.

Als u, beste bezoeker, even slim googlet, komt u uit op de site waar het de zure beller om te doen was.
Leest u dan even de headlines van vandaag. Zodat u weet wat het belangrijkste nieuws van in Nederland vandaag was is en u kunt overgaan tot de orde van de dag.
En dan ziet u. Wel 5 berichten. Vijf. Waarvan 2 over hetzelfde onderwerp en 1 over de vlaginstructie voor Veteranendag. Da's volgende week ja.

Ik dacht dat de komkommertijd over een maandje pas begon?

12 opmerkingen:

Susan zei

Geen Donald Duck verhaal gelezen inderdaad! Sorry. En ook vandaag was weer een heerlijke buitendag, dus ik plof zo mijn bedje in en lees dat nieuws van vandaag volgende week wel een keer (zo te lezen bij jou is het dan ook veel actueler).
Wellicht moeten wij Bloggers ook een komkommertijd invoeren... haha

Susan zei

Uhm... ik had de clou even gemist...
(Hoe schrijf je eigenlijk clou?)

"Het nieuws van Nederland!"

prutsen zei

Neen, ik heb niks met Donald Duck. Sorry... ;-)
Wat dat 'nieuws van Nederland' betreft: wat een flauwekul. Waar houden sommige mensen zich toch mee bezig. Dus:
Het nieuws van Nederland
Het nieuws van Nederland
Het nieuws van Nederland
Het nieuws van Nederland
Het nieuws van Nederland
Voila ;-)

Linda zei

Jewel, ik hou van Donald. Maar ja dat weer hè, dat weer.

Dus wel gelezen en daarna naar buiten.

Ik lach me rot. M'n hele RSS reader loopt over met Het nieuws van Nederland. Waarmee? Nou, met Het nieuws van Nederland.

Novy doet het aardig met haar blogje op de 3e google pagina...

Floor zei

Wilde nog reageren op je log over Donald Duck: heerlijk die kinderlogica! Misschien kun je de editie van vorige week er eens bij pakken, of zou hij dan helemaal door de bomen het bos niet meer zien?

Soes zei

Die man van "Nieuws van Nederland" slaat zichzelf nu voor z'n kop, ben ik bang... *grinnik*

Door zei

Die man ligt allang met een kussen over zijn hoofd in bed, haha!

MaMarije zei

@Susan: clou, ja. Heul belangrijk, die clou.

@prutsen: kijk, zelfs actie in Belgie. Eat that, zure beller!

@Linda: bloggers uit alle lande, verenigt u ;-)

@Floor: dank voor de tip. Zal eens kijken of dat helpt.

@Soes & Door: ja, hopelijk heeft-ie flinke koppijn, hahaha

Mrs. T. zei

Ik gebruik regelmatig de titel 'Achter het nieuws', maar dat mag blijkbaar wel? ;-)

MaMarije zei

@Toaske: geen idee, maar dat klinkt ook erg bekend, niet? Nog nooit een zure beller aan de telefoon gehad hierover dus ;-)

Krista zei

ik was de Donald Duck aan het lezen. Sorry...
maareh "Het nieuws van Nederland" dus...
Sta je al bovenaan???

Edwin zei

Suc6 met de actie. Die zure meneer zal nu best wel balen.

Ook bij mij:
Het nieuws van Nederland