zaterdag 26 september 2009

Hocuspocus hopsakee

Aha, u heeft t door. Ik kan loggen met terugwerkende kracht.
Ja, hocuspocus, hopsakee.

Danaë deed vandaag ook aan hocuspocus-hopsakee. En transformeerde zichzelf in een draakje.
Een gillend draakje, om precies te zijn.
Krijsen om alles en niets.
En niet zo'n beetje krijsen, maar vooral heul Hard Hoog en Hysterisch krijsen.

Eerst dachten we dat het lag aan haar belabberde ochtenddutje. Nope.
Toen dachten we dat ze honger had. Njet.
Toen dachten we 'Oei-ik-groei-sprongetje'. Da's namelijk altijd makkelijk: buien die we niet begrijpen afschuiven op meneer Frans X. Plooij. Maar ook weer niet logisch. Want ze is altijd vrolijk.
Dus toen wisten we het niet meer.

Tot ik vanavond bij het tandenpoetsen mijn vinger in haar krijsende mondje duwde. En daar halverwege een kaakje een beste bult tegen kwam.
Een kies?!
We zitten al tijden te wachten tot er zich onder een tandje aandient. Hopelijk schiet deze bult gauw op, en hebben we morgen weer een gezellige meid in huis.

1 opmerking:

Cisca zei

O, nu snap ik het! ;-)

En ja, kiesjes krijgen, dat is niet tof. Alhoewel het wel handig is natuurlijk, want wat moet je nu zonder kiezen?