maandag 19 juli 2010

Foto-druk

Tjee. Ik ben dus even druk.
Met kinderen ja. Maar da's vooral overdag. Of werken. Da's ook overdag.

Nee. Dan 's avonds.
Dan worstel ik mij een partijtje met een digitaal foto-album-programma en een gigantische hoeveelheid foto's. En vorder ik met een halve vakantiedag per avond.
Dat kan twee dingen betekenen:
1) Ik werk niet snel genoeg. Maar dat betwijfel ik. Want ik Werk Waanzinnig Snel. En heel precies. Hmm...
2) Ik ben pas ergens in de herfst klaar met dit foto-album-project. Nog een gelukje dat we niet 3 maanden weg zijn geweest...

Oja.
En sóms kán het voorkomen dat ik een avondje Sterretjes-Vang-en-Onheil-Afwend, samen met Huisgenoot.
SuperMario Galaxy 2 is namelijk in dahouse. En rules big time!

4 opmerkingen:

Limoentje zei

Foto's uitzoeken en een album maken, een hels karwei is het! Zelf zojuist mijn album van Rusland (2008) besteld.
Via welk bedrijf laat je je album printen?

MaMarije zei

@Limoentje: ik was eig. van plan om het 'gewoon' via Kruidvat te doen. Het foto-album-maak-programma van de Hema vond ik niks, en die van het Kruidvat iets beter. Maar echt gedegen onderzoek heb ik niet gedaan. k Weet dat bijv. ook nog Albumprinter bestaat... *heeft nu serieuze second thoughts*

Saralien zei

Digitale foto's staan hier gewoon in de directory met nummertjes en data, niks beschrijving, niks printen. Te veel werk )-; Maar.. met zo'n vakantie, dan moet je wel, dat vind ik ook (-;

SuperMario... praat me er niet van. Zoon van 7 (en papa) roepen alleen nog maar dingen die ik niet meer begrijp ("levens" en "sterretjes" en "toen werd ik yoshi" en ... )

Cisca zei

O leuk, samen gamen. De melkboer wil dat nooit met mij. Ik denk omdat hij altijd verliest en daar kan hij niet tegen...