zondag 12 september 2010

Waarom zo weinig logjes

Shocking.
Althans, dat vind ik zelf. Want al meer dan een week niet gelogd.
Verhaaltjes dwarrelen al dagen in fragmenten door mijn hoofd, maar lijken er niet uit te willen komen.
De fragmenten hebben namelijk last van hevige concurrentie. Concurrentie van 'zware beslissingen'. En dat kost veel mentale energie, zoals u misschien zelf wel weet.
Waarover de zware beslissingen gaan, zal ik een keer schrijven als de kogel écht door de kerk is. Nu heb ik daar weinig zin in, aangezien je nooit weet wie er meeleest.

Afijn.
Tel daarbij op een serieuze overbelaste pols. Ja. Echt.
Door teveel muizen, kinderen-in-en-uit-fietszitjes-tillen or whatever.
En dat is Ontzettend Niet Fijn en Onhandig. En bij tijd en wijle zelfs een beetje pijnlijk.
Verder is het foto-album van onze vakantie nog steeds niet af. Ik ben halverwege, en door die stomme pols ligt het een beetje stil. Balen vind ik zelf, want het lijkt me heerlijk om met een boek (of twee...) vol herinneringen op een regenachtige dag als vandaag op de bank te zitten.
Naja. tisnietanders.

Gelukkig is daar '24'.
En deden Huisgenoot en ik de afgelopen week een tv-marathon.
En mensen - bekentenis - kennelijk zijn we geen 18 meer. Na een week werken op vrijdagavond tot 1 uur 's nachts afleveringen kijken en dan de volgende morgen weer fris en fruitig zijn, dat lijkt iets uit het pré-kindertijdperk.
Naja.
Dat u t even weet. We takelen af.

6 opmerkingen:

Saralien zei

He bah, een zere pols! Sterkte.

En nieuwsgierig naar al die beslissingen ben ik nu wel, dat snap je (-;

Doe lekker rustig aan!

Mrs. T. zei

Succes met het maken van de beslissingen. En sterkte met de pols. Laat naar bed, pffft, praat me er niet van. ;-)

Liane zei

Succes met de pols, pas ermee op; probeer anders die muis eens links te laten liggen en zoveel mogelijk ouderwets het toetsenbord te gebruiken. Werkt voor geen meter maar is wel lekkerder voor je pols. Enne die zware beslissingen... ik wilde het je laatst al vragen maar bedacht me dat achteraf pas. We horen het wel! Succes ermee!

renske zei

succes!!!!!!!!!!!!!!!

Door zei

Succes met de kogel door de kerk schieten!

Annelies zei

Hee Marij,
Tja... 1 uur hebben wij ook in geen tijden meer gehaald, haha! Heeeeeeel af en toe ga ik met mijn werk op stap en wordt het half 4, maar meestal is het hier uiterlijk 23 uur voordat het licht uit gaat (en liever een uur eerder, maar dat lukt niet altijd...).

Succes met de kogeltjes en met de pols, hopelijk is het laatste snel over en het eerste snel en goed beslist...

Kus!