donderdag 8 september 2011

Betrapt

Zijn dit Kittiekits bananen?, vraagt David, terwijl hij zijn banaan-met-sticker aan een nadere inspectie onderwerpt.
Huh?, doe ik.
Ja. Kittiekits, legt hij uit. En hij zet zijn ik-leg-het-wel-even-uit-stem op.
Van de reclame op tv.
En dan moeten er ook stickers bij zijn.
Want dan kun je er een prinses ofzo van maken.


Kittiekits bananen. Of C.hiquita bananen. Jawel.
Maar de promo-stickers heb ik, sneaky als ik ben, direct samen met de plastic verpakking in de vuilnisbak gemieterd.

3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Wij hadden laatst ook bananen met stickers. Mijn jongste zoon van acht heeft die inderdaad gebruikt! Ik wist niet dat dit een actie was?

Krista zei

huh waarom gooi je de stickers weg? altijd handig voor allerlei knutselwerkjes, kijkdozen en dat soort dingen toch??? of snap ik het niet?

MaMarije zei

@Krista: ja, die gooi ik weg. Omdat ik anders alles 6x kan opruimen... En de knutselmand is al voller dan vol. Dus: een kwestie van keuzes ;-)