maandag 10 oktober 2011

Mevrouw Kikker vierde feest

Wat een feest, wat een feest.
Twee verjaardagen in één klap.
Huisgenoot deed namelijk ook nog even alsof hij jarig was, aangezien hij op zijn eigen verjaardag niet eens in het land verkeerde.
En wat is dubbelfeest zonder taart?
Precies.

Dé taart.
Met sorry lieve Huisgenoot alleen de naam van het hoofd-feestvarken erop.
Zoals Huisgenoot droog constateerde: 'Zodra je kinderen hebt, is je eigen verjaardag een stuk minder belangrijk.'

En als je Drie bent, mag je die taart natuurlijk onder begeleiding zelf aan snijden.

Momenteel zit ze zo tegenover me: mevrouw Kikker, druk bezig om haar nieuw gekregen strijkkralen op een plankje te friemelen.
Haar baby ligt voorzien van poppenluier en in saaksak netjes op de trap te slapen. En ook de Playmobil-baby ligt in z'n babykamer een tukkie te doen.
Maar op het moment suprème, wil ze natuurlijk niet even vriendelijk poseren.

En hé, ziet u dat? Dat bedelarmbandje?
Dat was vroeger van mij. En nu door oma aan kleindochter doorgegeven.
En zo kwam het allemaal toch nog goed.

4 opmerkingen:

Saralien zei

Hé, bent u dat?

Wat een prachtige taart. Wow.

En die kikker is ook lief (-;

MaMarije zei

@Mammalien: yep. That's me. Meestal bevind ik me inderdaad achter de camera...

Linda zei

Jemig wat is ze groot al !
Was / ben effe pleitos uit blogland, maar wilde een oud blogje van mezelf opzoeken (die ik niet kon vinden natuurlijk tsss). En toen zag ik ineens dat jij nog gewoon actief aant bloggen bent. En gewoon een foto van die kleine grote meid… jeuh.

Krijg ineens toch ook weer blog kriebels…. (los van de af-en-toe-foto die ik op de blog van de kinderen plemp). Nu nog inspiratie en zin. En tijd natuurlijk … vooral tijd.

Annelies zei

zo hee, je bent echt een natuurtalent met die taarten!!!! Ik zou er een handeltje on-the-side op na gaan houden!!!