donderdag 6 oktober 2011

Van twee tinoolen en een klommel en een fluit

Nah. Eigenlijk wilde ik gister gewoon dit plaatsen, maar toen ik aan het toetsenbord zat, kwamen er heel andere woorden uit.
Eigenlijk was ik namelijk ook heel druk met het maken van traktaties en de verjaardagsbroche. En Huisgenoot met het in elkaar sleutelen van hét kado.
Want onze prinses is alweer drie vandaag. Hiep Hiep!


Nu nog een taart bedenken. Want u begrijpt. Ik heb een naam hoog te houden...
Ik moet zeggen dat ik ook erg benieuwd bent wat het gaat worden. En of het überhaupt iets gaat worden. Want om eerlijk te zijn: ik heb geen idee en nul inspiratie.
Iemand ideeën?

2 opmerkingen:

Saralien zei

Gefeliciteerd. En wat een prachtige traktaies!

baasbraal zei

Die kinderen vinden het vooral leuk omdat heet zelfgemaakt is. Je hoeft heus niet steeds jezelf te overtreffen, een simpele taart is ook leuk.....